loading...
Pardeks
اسپارو بازدید : 77 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

استودیو ی سازنده ی بازی های Battlefield و Mirror Edge یعنی Dice در حال کار بر روی یک عنوان جدید است. این موضوع را کارمند سابق این شرکت اعلام کرد. وی هم چنین گفت که سابقا بر روی داستان و بخش موسیقی این بازی کار کارکرده است و ساخت آن از سال ۲۰۱۰ آغاز شده است.

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

هیچ اطلاعاتی بیشتری مبنی بر این بازی در دسترس نیست و تا کنون، مسئولین DICE و EA به پرسش سایت های خبری پاسخ نداده اند.

استودیو DICE بعد از عرضه ی چند DLC برای بازی Battlefield 3 ساخت هیچ پروژه ی جدیدی را اعلام نکرده است. اما چندی پبش این شرکت اعلام کرد که سری Mirror Edge را رها نکرده است. سال گذشته نیز رئیس شرکت EA یعنی آقای Frank Gibeau اعلام کرد که ” Battlefield 4 ساخته خواهد شد.” به علاوه به تازگی یک آگهی استخدام نیز از طرف این شرکت مبنی بر ساخت بازی های نسل بعد، داده شده است.

اسپارو بازدید : 74 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

چندی پیش تریلر جدیدی از عنوان شگفت انگیز MaxPayne 3 به نام Hit Points منتشر شد که نقاط قوت بازی مکس پین را شرح میداد.

در این تریلر همانطور که از اسمش پیداست،دلیل آنکه نمیشود برای عرضه این بازی صبرکرد را تشریح داده و نقاط قوت بازی به معرض نمایش قرار میگیرد.

پیشنهاد میکنم این تریلر را از دست ندهید.

 

مشاهده ویدئو

اسپارو بازدید : 54 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بر اساس گفته های مدیر توسعه ی خلاق بازی کرایسیس ۳،‌این عنوان برای کنسول جدید نینتندو عرضه نخواهد شد. Rasmus Hoejengaard در مصاحبه ای که با Destructoid انجام داده است، گفته که عرضه ی بازی اکشن آن ها برای Wii U  از شانس قوی برخوردار نیست.

-

کرایسیس ۳ هفته ی گذشته معرفی شد. قبل از آن شایعات مبنی بر رونمایی این بازی وجود داشت و کمی بعد تر، اطلاعاتی از بازی از طریق شبکه ی Origin الکترونیک آرتز به بیرون درز کرد. اولین تریلر از این بازی نیز منتشر شده است.

کرایتک اولین شرکت بزرگی نیست که سخت افزار نینتندو را نادیده می گیرد و ترجیح می دهد تا بازی خود را برای این کنسول عرضه نکند. اوایل این ماه بود که Capcom  تایید کرد رزیدنت اویل ۶ را برای Wii U در این زمان مهیا نخواهد کرد.

مشخصات سخت افزاری دقیق کنسول نینتندو و اطلاعات بیشتر در مورد آن، E3 امسال مشخص خواهد شد. عرضه ی این کنسول برای تعطیلات امسال پیش بینی می شود.

اسپارو بازدید : 66 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سه اسکرین شات از بازی مکس پین ۳ منتشر شده که مربوط به نسخه ی PC بوده و حداکثر جزئیات و کیفیت گرافیکی این بازی را نشان می دهد، راکستار ضمن تایید سیستم مورد نیاز بازی، اعلام کرد که این بازی به طور کامل با DirectX 11 سازگار است. تصاویر را در زیر مشاهده می کنید:

اسپارو بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروز فروشگاه اینترنتی انگلیسی Shopto بازی Crysis 3 را برای پیش فروش قرار داد اما نکته جالب توجه این است که این فروشگاه تاریخ انتشار این بازی را۱۵ فوریه ۲۰۱۳ اعلام کرد. اما پس از ساعاتی تاریخ انتشار دقیق این بازی بدون هیچ توضیحی از روی سایت این فروشگاه حذف شد. پیش از این EA ناشر Crysis 3 تاریخ انتشار این بازی را بهار ۲۰۱۳ اعلام کرده بود.

بازی Crysis3 برای هر سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.

اسپارو بازدید : 79 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اوایل امروز بود که پیروی خبری در مجله‌ی فامیتسوی ژاپن اعلام شد شینجی میکامی -پدر سبک ترس در رزیدنت ایول- در حال کار بر روی پروژه‌ای جدید می‌باشد. این بازی در همان سبکی که میکامی تبهر دارد یعنی ترس و وحشت می‌باشد که بتسدا تهیه کنندگی آن را در اختیار دارد. این بازی Zwei نام دارد و اولین عنوان از استدیو ZeniMax که در سال ۲۰۱۰ ساخته شد است، می‌باشد.

.

.

نکته‌ی جالب توجه دیگری که منتشر شده چنین است که Zwei آخرین پروژه‌ای خواهد بود که شینجی میکامی کارگردانی آن را بر عهده دارد و این امر توجه طیف عظیمی از طرفداران ژانر ترس و البته میکامی را متوجه این بازی می‌کند. Zwei در سال آینده بر روی پلتفرم‌های نامعلومی منتشر می‌شود و شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر هنری زیبای زیر آن را در ابعاد و اندازه‌ی بزرگ تر و واقعی مشاهده نمایید.

.

اسپارو بازدید : 70 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وب سایت معتبر IGN به صورت اختصاصی تریلری هیجان انگیز از بخش داستانی بازی StarHawk ،عنوان انحصاری PlayStation 3 منتشر کرد.

تا به حال مانور های زیادی بر روی بخش مولتی پلیر این بازی انحصاری شده و امیدهای زیادی به موفقیت آن هست تا جایی که در E3 2011 جایزه برترین مولتی پلیر را دریافت کرد ولی سازندگان اعلام کردند بخش داستانی بازی هم بسیار غنی است و سیر صعودی بازی به هیچ وجه خسته کننده نخواهد بود.

این بازی توسط استودیو The Lightbox و با همکاری استودیو Santa Monica ساخته شده است و در تاریخ ۸May در آمریکا و ۱۱May در اروپا بصورت انحصاری بر روی پلتفرم PS3 عرضه میشود.

 

مشاهده ویدئو

DjDaniel | دانیال نوروزی

اسپارو بازدید : 49 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در حالی که تنها یک روز به انتشار نسخه‌ی دوم سری Prototype باقی مانده است‌، بعضی از سایت ها نمرات پلتفورم Xbox 360 بازی را منتشر کرده اند. با توجه به نمرات می‌توان گفت که Prototype 2 نسبتا موفق عمل کرده و نمراتی همانند نسخه قبل کسب کرده است.


Prototype 2 در ۲۴ آپریل (۵ اردیبهشت) برای PS3 و ۳۶۰ منتشر می‌شود اما نسخه‌ی PC بازی با تاخیر در ماه جولای (تیر-مرداد) منتشر خواهد شد. لیست نمرات را در پایین می‌توانید مشاهده کنید:

  • Game Chronicles : 97
  • Armchair Empire : 90
  • Videogameszone.de : 87
  • CD-Action : 85
  • Destructoid : 80
  • GamesRadar : 80
  • 4Players.de : 72
  • IGN: 70
اسپارو بازدید : 62 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

راک استار به صورت رسمی در توییتر خود اعلام کرد که بازی پرهوادار مکس پین ۳ در پلتفرم X360 بر روی ۲ دیسک عرضه خواهد شد. این درحالی است که دیسک شماره‌ی ۱ حاوی نیمی از بخش تک نفره‌ی بازیبه همراه قسمت چند نفره و دیسک شماره‌ی ۲ نیمه‌ی پایانی آن و باز هم بخش چند نفره می‌باشد.

.

چندی پیش تریلر جدیدی از عنوان شگفت انگیز MaxPayne 3 به نام Hit Points منتشر شد که نقاط قوت بازی مکس پین را شرح میداد. در این تریلر همانطور که...

.

نسخه‌ی سوم از بازی مکس پین که مورد انتظار خیلی از علاقمندان به صنعت بازی‌های ویدیویی می‌باشد در تاریخ ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) برای امریکا و ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) برای اروپا بر روی سه پلتفرم PS3 و X360 و PC منتشر خواهد شد.

اسپارو بازدید : 56 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در روزهای اخیر اکتیویژن اعلام کرد در تاریخ ۱May یعنی ۵روز دیگر از بازی بعدی خود در سری ندای وظیفه رونمایی خواهد کرد.به همین مناسبت در سایت رسمی Callofduty.com صفحه ای پر از ابهام باز شده که ما از امروز سعی در کشف حقایق جالب این صفحه داریم…

آیا اکتیویژن برروی یک بازی با داستانی از آینده کار میکند؟آیا از BlackOps که در جریان جنگهای سرد روایت میشد به آینده کوچ میکنیم؟این سوالاتی است که از روز گذشته برای خیلی از طرفداران با دیدن یک ویدئو در وب سایت رسمی ندای وظیفه پدیدار شده.
اگز به وب سایت رسمی ندای وظیفه سری بزنید با چندین مانیتور روبه رو میشوید که بر روی آنها کلمه ی “Classifield” یا محرمانه خورده است .هر کدام از این مانیتور ها در روزهای آتی فعال میشوند و اطلاعاتی از ندای وظیفه ی بعدی میدهند.این ویدئو ها هم توسط گروهی به نام TACITUS ساخته میشود که هنوز مشخص نشده کار آنها دقیقا چیست…ولی تا انجا که معلوم شده این گروه روسی هستند و این تکنولوژی هم مربوط به روسیه است.


اولین ویدئویی که باز شده به آدرس یوتوبی به نام FPS Russia متصل میشود و این ویدئو در مورد یک هواپیما کوچک بدون سرنشین quadrotor drone که بر روی آن یک Machine gun متصل است توضیحاتی داده میشود.
این تکنولوژی به نمایش درآمده در این ویدئو به هیچ وجه مربوط به سالهای پیش نیست و اینطور که معلوم است در بازی این Drone ها را شاهد هستیم ولی داستان بازی در چه سالی روایت میشود ؟؟ آیا مانند MW داستانی در آینده ی نزدیک را شاهد خواهیم بود ؟

در این ویدئو شخص راوی در مورد این سلاح مخوف صحبت میکند و ذکر میکند که این تکنولوژی مربوط به ده یا پانزده سال آینده است و همانطور که میتوانید در این ویدئو مشاهده کنید قدرت تخریب پذیری بسیار بالایی را در اختیار دارد.این پرنده ی کوچک ولی قدرتمد توانایی انجام عملیاتهای مخفیانه و جنگی را داراست و با سلاحی که در اختیار دارد به راحتی دشمنان را زمین گیر خواهد کرد.در انتهای ویدئو هم اعلام میشه از این سلاح در بازی بعدی ندای وظیفه استفاده خواهد شد.

منتظر اخبار لحظه به لحظه ی این بازی باشید.

 

مشاهده ویدئو

دانیال نوروزی |DjDaniel

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام یک از این کنسول ها بیشتر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 531
  • بازدید سال : 3,334
  • بازدید کلی : 22,841