loading...
Pardeks
اسپارو بازدید : 97 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

مدیریت سایت:

شما می توانید با عضو شدن در انجمن این سایت مطالب مورد نظر خود را آسانتر پیدا کنید و در مشکلاتی هم چون ، بازی ، دانلود ، نصب ، آموزش ، و غیره به شما کمک شود.

اسپارو بازدید : 112 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کپکام به تازگی تصاویر جدیدی از بازی Lost Planet 3 را به نمایش گذاشته و همین طور در کنار این تصاویر وبسایت رسمی بازی را هم راه اندازی کرده است. هر چند برخی از تصاویر ممکن است در مراسم Captivate به نمایش در آمده باشند ولی قطعاً خیلی هایشان هم جدید هستند. این بازی که توسط استودیوی Spark Unlimited ساخته می شود اوایل سال آینده بر روی پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و PC منتشر خواهد شد. این هم تصاویر:

1
10
11
12
2
3
5
6
7
8
9
اسپارو بازدید : 77 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

استودیو ی سازنده ی بازی های Battlefield و Mirror Edge یعنی Dice در حال کار بر روی یک عنوان جدید است. این موضوع را کارمند سابق این شرکت اعلام کرد. وی هم چنین گفت که سابقا بر روی داستان و بخش موسیقی این بازی کار کارکرده است و ساخت آن از سال ۲۰۱۰ آغاز شده است.

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

هیچ اطلاعاتی بیشتری مبنی بر این بازی در دسترس نیست و تا کنون، مسئولین DICE و EA به پرسش سایت های خبری پاسخ نداده اند.

استودیو DICE بعد از عرضه ی چند DLC برای بازی Battlefield 3 ساخت هیچ پروژه ی جدیدی را اعلام نکرده است. اما چندی پبش این شرکت اعلام کرد که سری Mirror Edge را رها نکرده است. سال گذشته نیز رئیس شرکت EA یعنی آقای Frank Gibeau اعلام کرد که ” Battlefield 4 ساخته خواهد شد.” به علاوه به تازگی یک آگهی استخدام نیز از طرف این شرکت مبنی بر ساخت بازی های نسل بعد، داده شده است.

اسپارو بازدید : 74 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

چندی پیش تریلر جدیدی از عنوان شگفت انگیز MaxPayne 3 به نام Hit Points منتشر شد که نقاط قوت بازی مکس پین را شرح میداد.

در این تریلر همانطور که از اسمش پیداست،دلیل آنکه نمیشود برای عرضه این بازی صبرکرد را تشریح داده و نقاط قوت بازی به معرض نمایش قرار میگیرد.

پیشنهاد میکنم این تریلر را از دست ندهید.

 

مشاهده ویدئو

اسپارو بازدید : 66 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سه اسکرین شات از بازی مکس پین ۳ منتشر شده که مربوط به نسخه ی PC بوده و حداکثر جزئیات و کیفیت گرافیکی این بازی را نشان می دهد، راکستار ضمن تایید سیستم مورد نیاز بازی، اعلام کرد که این بازی به طور کامل با DirectX 11 سازگار است. تصاویر را در زیر مشاهده می کنید:

اسپارو بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروز فروشگاه اینترنتی انگلیسی Shopto بازی Crysis 3 را برای پیش فروش قرار داد اما نکته جالب توجه این است که این فروشگاه تاریخ انتشار این بازی را۱۵ فوریه ۲۰۱۳ اعلام کرد. اما پس از ساعاتی تاریخ انتشار دقیق این بازی بدون هیچ توضیحی از روی سایت این فروشگاه حذف شد. پیش از این EA ناشر Crysis 3 تاریخ انتشار این بازی را بهار ۲۰۱۳ اعلام کرده بود.

بازی Crysis3 برای هر سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.

اسپارو بازدید : 79 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اوایل امروز بود که پیروی خبری در مجله‌ی فامیتسوی ژاپن اعلام شد شینجی میکامی -پدر سبک ترس در رزیدنت ایول- در حال کار بر روی پروژه‌ای جدید می‌باشد. این بازی در همان سبکی که میکامی تبهر دارد یعنی ترس و وحشت می‌باشد که بتسدا تهیه کنندگی آن را در اختیار دارد. این بازی Zwei نام دارد و اولین عنوان از استدیو ZeniMax که در سال ۲۰۱۰ ساخته شد است، می‌باشد.

.

.

نکته‌ی جالب توجه دیگری که منتشر شده چنین است که Zwei آخرین پروژه‌ای خواهد بود که شینجی میکامی کارگردانی آن را بر عهده دارد و این امر توجه طیف عظیمی از طرفداران ژانر ترس و البته میکامی را متوجه این بازی می‌کند. Zwei در سال آینده بر روی پلتفرم‌های نامعلومی منتشر می‌شود و شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر هنری زیبای زیر آن را در ابعاد و اندازه‌ی بزرگ تر و واقعی مشاهده نمایید.

.

اسپارو بازدید : 49 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در حالی که تنها یک روز به انتشار نسخه‌ی دوم سری Prototype باقی مانده است‌، بعضی از سایت ها نمرات پلتفورم Xbox 360 بازی را منتشر کرده اند. با توجه به نمرات می‌توان گفت که Prototype 2 نسبتا موفق عمل کرده و نمراتی همانند نسخه قبل کسب کرده است.


Prototype 2 در ۲۴ آپریل (۵ اردیبهشت) برای PS3 و ۳۶۰ منتشر می‌شود اما نسخه‌ی PC بازی با تاخیر در ماه جولای (تیر-مرداد) منتشر خواهد شد. لیست نمرات را در پایین می‌توانید مشاهده کنید:

  • Game Chronicles : 97
  • Armchair Empire : 90
  • Videogameszone.de : 87
  • CD-Action : 85
  • Destructoid : 80
  • GamesRadar : 80
  • 4Players.de : 72
  • IGN: 70
اسپارو بازدید : 62 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

راک استار به صورت رسمی در توییتر خود اعلام کرد که بازی پرهوادار مکس پین ۳ در پلتفرم X360 بر روی ۲ دیسک عرضه خواهد شد. این درحالی است که دیسک شماره‌ی ۱ حاوی نیمی از بخش تک نفره‌ی بازیبه همراه قسمت چند نفره و دیسک شماره‌ی ۲ نیمه‌ی پایانی آن و باز هم بخش چند نفره می‌باشد.

.

چندی پیش تریلر جدیدی از عنوان شگفت انگیز MaxPayne 3 به نام Hit Points منتشر شد که نقاط قوت بازی مکس پین را شرح میداد. در این تریلر همانطور که...

.

نسخه‌ی سوم از بازی مکس پین که مورد انتظار خیلی از علاقمندان به صنعت بازی‌های ویدیویی می‌باشد در تاریخ ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) برای امریکا و ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) برای اروپا بر روی سه پلتفرم PS3 و X360 و PC منتشر خواهد شد.

اسپارو بازدید : 56 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در روزهای اخیر اکتیویژن اعلام کرد در تاریخ ۱May یعنی ۵روز دیگر از بازی بعدی خود در سری ندای وظیفه رونمایی خواهد کرد.به همین مناسبت در سایت رسمی Callofduty.com صفحه ای پر از ابهام باز شده که ما از امروز سعی در کشف حقایق جالب این صفحه داریم…

آیا اکتیویژن برروی یک بازی با داستانی از آینده کار میکند؟آیا از BlackOps که در جریان جنگهای سرد روایت میشد به آینده کوچ میکنیم؟این سوالاتی است که از روز گذشته برای خیلی از طرفداران با دیدن یک ویدئو در وب سایت رسمی ندای وظیفه پدیدار شده.
اگز به وب سایت رسمی ندای وظیفه سری بزنید با چندین مانیتور روبه رو میشوید که بر روی آنها کلمه ی “Classifield” یا محرمانه خورده است .هر کدام از این مانیتور ها در روزهای آتی فعال میشوند و اطلاعاتی از ندای وظیفه ی بعدی میدهند.این ویدئو ها هم توسط گروهی به نام TACITUS ساخته میشود که هنوز مشخص نشده کار آنها دقیقا چیست…ولی تا انجا که معلوم شده این گروه روسی هستند و این تکنولوژی هم مربوط به روسیه است.


اولین ویدئویی که باز شده به آدرس یوتوبی به نام FPS Russia متصل میشود و این ویدئو در مورد یک هواپیما کوچک بدون سرنشین quadrotor drone که بر روی آن یک Machine gun متصل است توضیحاتی داده میشود.
این تکنولوژی به نمایش درآمده در این ویدئو به هیچ وجه مربوط به سالهای پیش نیست و اینطور که معلوم است در بازی این Drone ها را شاهد هستیم ولی داستان بازی در چه سالی روایت میشود ؟؟ آیا مانند MW داستانی در آینده ی نزدیک را شاهد خواهیم بود ؟

در این ویدئو شخص راوی در مورد این سلاح مخوف صحبت میکند و ذکر میکند که این تکنولوژی مربوط به ده یا پانزده سال آینده است و همانطور که میتوانید در این ویدئو مشاهده کنید قدرت تخریب پذیری بسیار بالایی را در اختیار دارد.این پرنده ی کوچک ولی قدرتمد توانایی انجام عملیاتهای مخفیانه و جنگی را داراست و با سلاحی که در اختیار دارد به راحتی دشمنان را زمین گیر خواهد کرد.در انتهای ویدئو هم اعلام میشه از این سلاح در بازی بعدی ندای وظیفه استفاده خواهد شد.

منتظر اخبار لحظه به لحظه ی این بازی باشید.

 

مشاهده ویدئو

دانیال نوروزی |DjDaniel

اسپارو بازدید : 68 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروز تصویری توسط “MW3Updates” در یوتیوب لیک شد که نشان دهنده باکس ارت بازی Black ops 2 می باشد. در این تصویر لوگوی Black Ops II و همچنین تصویری واضح تر از سرباز مرموز دیده می شود. این تصویر مربوط به سرباز مرموز بسیار شبیه به تصویر روی پوستری بود که چند روز پیش منتشر شد.

شرکت Activision اعلام کرد که در تاریخ ۱ می ۲۰۱۲ به طور رسمی از قسمت بعدی Call Of Duty رونمایی خواهد کرد. حال باید دید که ایا واقعا Black ops 2 در راه است؟

اسپارو بازدید : 65 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

طبق آماری که سونی منتشر کرده است سری آنچارتد تا کنون ۱۷ میلیون نسخه در سرار جهان فروش داشته است. تعداد دقیق نسخه های به فروش رفته تا ۱۲ آوریل ۲۰۱۲ بیش از ۱۷,۳۲۰,۰۰۰ نسخه بوده است.
طبق آمار سونی این تعداد فروش مربوط به کل سری آنچارتد که عبارت اند از Drake’s Fortune در سال ۲۰۰۷، Among Thieves در سال ۲۰۰۹ و Drake’s Deception در سال ۲۰۱۱ و همین طور Spin-Off ی که با نام Golden Abyss اوایل امسال بر روی ویتا منتشر شد، می شود. هم چنین طبق گفته ی این شرکت قرار است تا نسخه کامل مجموعه سوم که Drake’s Deception نام داشت را عرضه کنند. نام این نسخه GOTY (نسخه ی بازی سال) است و قرار شده تا تمامی DLC های مجموعه سوم را به همراه داشته باشد. محتوای اضافه ی این نسخه این ها هستند:
Classic Skins Packs 1 – ۳
Multiplayer Accessory Pack
Flashback Map Packs 1 and 2
Drake’s Deception Map Pack
Fort Co-Op Adventure
Co-Op Shade Survival
Doughnut Skin Pack
Rogues Skin Pack 1 and 2

-

اسپارو بازدید : 68 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

همه ساله پس از عرضه بازی های بزرگ و پر سر و صدا صنعت بازی های رایانه ای طرفداران و مخالفان بسیاری را پیرامون بازی منتشر شده مشاهده می کند. یکی از این بازی های جنجال آفرین Alan Wake نام دارد که هنوز هم بحث ها در ارتباط با آن ادامه دارد.

.

.

... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 61 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ظاهرا PC بازها شانس این را خواهند داشت تا Alan Wake:American Nightmare را تجربه کنند. سایت DSO Games لیستی از بازی های PC که قرار است بر روی شبکه ی Steam  قرار گیرند را در سایت خود قرار داده است که در میان آن ها نام American Nightmare نیز به چشم می خورد.

... در ادامه مطلب

اسپارو بازدید : 60 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بعد از ۴ روز انتظار بعد از تیزر تریلر کرایسس کمپانی Crytek و Electronic Arts اولین تریلر از گیم پلی بازی را منتشر کردند

در ادامه می توانید این تریلر بسیار زیبا و رویایی را که فراتر از انتظار طرفداران هم می باشد را مشاهده کنید
طبق اعلام شرکت EA GAMES ، عنوان جدید این شرکت Crysis 3 که سازنده ی آن کرایتک است برای بهار سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده و بر روی هر سه پلتفرم PC,PS3 و Xbox360 عرضه میشود.

مشاهده ویدئو (به صورت HD و SD)

اسپارو بازدید : 64 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کونامی امروز ضمن اعلام حضور مجدد Pro Evolution Soccer 2013 در پاییز امسال، وعده داد که این بازی به ریشه ها باز می گردد. این بازی پاییز امسال برای ۳۶۰، و PS3 و Wii، و PC و PS2 و PSP و ۳ds عرضه خواهد شد و همانطور که دیدید به طرز شگفت آوری برنامه ای برای عرضه ی نسخه ی ویتا وجود ندارد.

مشاهده ویدئو

اسپارو بازدید : 59 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برای نخستین بار در جهان؛

 نخستین دایره المعارف بازی های رایانه ای را بنیاد ملی بازی های رایانه ای تدوین کرد و به زودی وارد بازار می شود.

... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 89 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

-

بالاخره راک استار سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه ی PC مکس پین ۳  را مشخص کرد. این بازی قرار است ۱ ژوئن امسال منتشر شود. در سایت رسمی بازی گفته شده مکس پین ۳ برای طیف وسیعی از PC ها بهینه شده تا بازی به بهترین شکل با دایرکت ایکس ۱۱ اجرا شود. این هم سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 76 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

27257486081817962533 (Copy)

باسلام برخوانندگان محترم سایت گیم فا.من تصمیم گرفتم که پرک ها ویا Weapon Proficiencie های بازی call of duty:mw3 را برای شما معرفی کنم

چون البته این بخش مخصوص بخش مولتی پلیر بازی هست به این دلیل تصمیم معرفی را گذاشتم چون بسیاری از افرادی که به صورت چندنفره بازی میکنند اصلا توجه به این قسمت ندارند وبی تفاوت از کنار ان ها رد میشوند درصورتی که این پرک ها میتوانند کمک زیادی به شما بکنند حال به معرفی میپردازیم:

... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 127 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

images

سلام

طی درخواست دوستان امروز آموزش آنلاین بازی کردن بازی brink را برای شما آماده کردم که امیدوارم خوشتون بیاد.آنلاین بازی کردن این بازی کار ساده ای است که امیدوارم با خواندن این آموزش بتوانید بازی را آنلاین بازی کنید.

... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 60 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

images

در این قسمت  آموزش آنلاین بازی کردن بازی فوق العاده زیبای PORTAL 2 را داریم که امیدوارم با خواندن این آموزش بتوانید بازی را به صورت آنلاین، همراه با دوستتان بازی کنید و نهایت لذت را ببرید.

همانطور که قبلا با این بازی آشنا شدید بازی، بازی بسیار زیبایی هست که اگر آن را با دوستانتان هم بازی کنید لذتش دوچندان می شود.

... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 209 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

images

در این مطلب آموزش آنلاین بازی کردن بازی زیبای PES 12 را داریم که امیدوارم با مطالعه آن نهایت لذت را ببرید.یکی از دلایل قرار دادن این آموزش سادگی کار برای آنلاین بازی کردن بازی است که در ادامه توضیح داده شده است.

...در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 55 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

استودیو Rocksteady games و Warner Bros از عنوان جدید خود ، ”Batman : Arkham City Game Of The Year” رونمایی کردند.این عنوان شامل تمامی بسته های الحاقی (DLC) قبلی به علاوه ی یک بسته ی الحاقی جدید به نام “Harley Quinn’s Revenge” است و در تاریخ ۲۹May برای هر سه پلتفرم معمول عرضه میشود.

از جزئیات دیگر ”Batman : Arkham City Game Of The Year” میتوان به DLC های Catwoman,Nightwing و Robin اشاره کرد.همچنین Skin Pack و Challenge Pack به همراه فیلم کمیک The Batman:Year one در این بسته قرار دارند.اما مهمترین چیزی که به این بسته اضافه شده،Harley Quinn’s Revenge Expansion Pack است.

Rocksteady تایید کرد این DLC به صورت جداگانه هم در تاریخ ۳۰ آپریل قابل دسترس است.در این DLC شاهد لوکیشنهای جدید در بازی و مبارزاتی با Harley Quinn هستیم.

 

مشاهده ویدئو

 

اسپارو بازدید : 45 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 دراین مقاله به ادامه ی بررسی داستان Assassin’S CreeD II می پردازیم.

قسمت چهارم : عروسی به نام ونیز

“اتزیو” به ویلای عموش برمی گرده و از او می خواهد که به دوستانش که در اطراف ویلا پراکنده بودند دستور بدهد تا مخفیگاه ” یاکوبو ده پازی ” و همدهمدست هایش را پیدا کنند . در ضمن صفحات دیگر ” کودکس ” را که توسط لئوناردو دا وینچی رمزگشایی شده بودند را به ماریو می دهد ، عموی اتزیو نگاهی به  صفحات می ندازه و با تعجب از اتزیو می پرسد : ” این ” فرستاده (PROPHET) ” چه کسی می تواند باشد؟  “اتزیو” باید صفحات ” کودکس ” بیشتری جمع آوری کنی تا بتوانیم مفهوم این عبارات ها را بفهمیم ! “

...در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 62 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به گزارش کیهان:

مسابقه ایده های قرآنی در دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود.
قرآن ثمره رسالت تمام انبیاء معجزه آخرین پیامبر خدا و کتاب آسمانی برای تمام اعصار و قرون است. گنجینه های ناشناخته و ارزشمندی دارد که می توان در تمام شئون زندگی از آنها بهره برد. داستان های قرآنی، پندها و حکمت های الهی، دستورات دینی، احکام و… همه و همه ظرفیت های فراوانی برای تولید بازی های رایانه ای هستند. البته در این میان خلاقیت طراحان این بازی بسیار حائز اهمیت است.
صاحبان آثار ارائه شده در این بخش به منظور داوری در مسابقه ایده ای قرآنی باید سابقه فعالیت در رشته های مربوط به بازی سازی مانند: طراحی بازی، طراحی هنری، نویسندگی، برنامه نویسی و پشتوانه های محتوایی همچون نص صریح آیات قرآن، تفاسیر، روایات، داستان های دینی، فیلمنامه های مذهبی، رسالات را داشته باشند.
گفتنی است، دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیر امسال در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

اسپارو بازدید : 54 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

چندی پیش اکتیویژن در سایت رسمی خود اعلام کرد که شما‌ی بعدی از بازی پرهوادارش یعنی CoD: Black Ops 2 در تاریخ ۱ ماه می (۱۲ اردیبهشت) رسما معرفی خواهد شد. در این تاریخ که هم زمان با مسابقات حذفی بسکتبال در امریکا نیز می‌باشد قرار است ویدیو و عکس‌هایی مبتنی بر نمایش و معرفی Black Ops 2 نشان داده شود.

.

اسپارو بازدید : 50 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مسابقه آفرینش های دانش آموزی در جشنواره بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود

مسابقه آفرینش های دانش آموزی در سه بخش مجزا در دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بخش مسابقه دانش آموزی در ارکان اصلی جشنواره و نمایشگاه دوم بازی های رایانه ای تهران گنجانده شده است.

براساس این گزارش، دانش آموزان در مسابقه آفرینش های دانش آموزی می توانند در سه بخش مسابقه “بازی های رایانه ای”، “طراحی کاراکتر” و “ایده های نو” به رقابت با یکدیگر بپردازند.

بخش آفرینش های دانش آموزی ویژه دانش آموزان علاقه مند برای شرکت در دومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تدارک دیده شده و آثار ارائه شده در این بخش می بایستی توسط دانش آموزان به صورت گروهی یا انفرادی تولید شده باشد.

همچنین دانش آموزان برای حضور در بخش آفرینش های دانش آموزی در ارسال آثار محدودیت نخواهند داشت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه حضور در دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران می توانند به آدرس اینترنتی info@irgf.ir مراجعه و از شرایط ارائه اثر در هر یک از بخش های آفرینش های دانش آموزی این رویداد فرهنگی آگاه شوند.

دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران با هدف ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت بانگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی ، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازی های رایانه ای در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت ،ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی  ۶ الی ۱۰ تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

اسپارو بازدید : 57 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

گروه سازنده ی سری خدای جنگ، احتمالا در آینده ی نزدیک بنای انتشار یک عنوان کاملا جدید را خواهد گذاشت. استودیو سانتا مونیکای سونی لیست کاری برای به خدمت گرفتن یک طراح ارشد مبارزات برای یک عنوان (ip) معرفی نشده که حقوق معنوی آن در مالکیت این استودیو است؛ منتشر کرده است.

این لیست اطلاعاتی مبنی بر این که این بازی چگونه و در چه سبکی خواهد بود به دست نمی دهد، اما می توان اطلاعاتی را از برخی شرایط و نیازهای ذکر شده برای داوطلبین استنباط کرد. این استودیو به دنبال افرادی است که در گذشته در پروژه های شوتر اول-شخص و یا سوم-شخص کار کرده باشند و به علاوه برای بازی یا بازی هایی مبارزه در وسایل نقلیه طراحی کرده باشند. وظایف طراح همچنین شامل اجرایی کردن طرح های مفهومی مبارزه با غولآخر می شود. و دامنه ی گسترده ای از وظایف میزان سازی دیگر مانند “توزیع جادو” …

در ادامه ی مطلب برای اعضاء
اسپارو بازدید : 59 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیتر مولینیو در گفتگویی با سایت Giant Bomb گفت در حال حاظر بیش از ۱۰۰۰ نفر داوطلب درخواست حضور در تیم  ۲۲ Cans را دارند. او می گوید:

“ما بیش از ۱۰۰۰ نفر داوطلب داشته ایم که می خواستند در  ۲۲ Cans مشغول به کار شوند. این به طرز وحشتناکی هیجان انگیز است. من روزی ۱۶ ساعت مشغول جواب دادن به ایمیل هایشان هستم.”

او در ادامه می گوید جواب دادن به ایمیل ها و تلفن ها برایش جذاب تر از برنامه های روزانه اش در مایکروسافت است:

“من متوجه شده ام که ۷۵ در صد از روزم را تقریباً هیچ کاری نمی کردم.”

“حالا، انجام دادن بسیاری از کار ها از جواب دادن به ایمیل ها گرفته تا انجام کار های فشرده و حتی رفتن به دانشگاه و صحبت کردن در آن جا و طراحی بازی ها، چنین مشارکت فعالی حس فوق العاده ای دارد.”

اسپارو بازدید : 58 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نینتندو اعلام کرد برای بیستمین سالگرد تولد عنوان Kirby کالکشن ویژه ای را برای عرضه بر روی Wii در نظر گرفته است. هنوز لیست عناوینی که در این کالکشن خواهند بود اعلام نشده است و نینتندو به گفتن اینکه این بسته شامل همه ی بازی های Kirby محبوبتان است اکتفا کرده است.

این کالکشن نیمه ی دوم سال جاری منتشر خواهد شد.

============

به همین مناسبت، بد نیست تصویری ببینید از کربی، این قهرمان صورتی و به یاد ماندنی که به شکل همه در آمده است:

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید.

 
اسپارو بازدید : 53 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی نقش آفرینی آنلاین کلان شرکت بایوویر، یعنیStar Wars: The Old Republic که موفقیت های زیادی از جمله تعداد بالای ثبت نام کنندگان در اولین روز راه اندازی، دریافت جوایز از سایت ها و … کسب کرده است و خیلی سریع هم به سوددهی رسیده،‌ این هفته با دست و دلبازی EA مواجه شده است و اگر دوست دارید این بازی را امتحان کنید، حتما شنبه و یک‌ شنبه‌ی این هفته به پورتال این بازی سر بزنید و  آن را امتحان کنید.

در اطلاعیه ی این بازی آمده است:

یکی از کلاس های بازی از جمله Jedi, Sith  و یا کاراکتر های اصلی سری جنگ ستارگان،‌ را انتخاب کنید؛ تصمیم خود را برای تشریح داستان شخصی خود بگیرید و یکی از مسیرهای روشنایی و یا تاریکی Force را انتخاب کنید.

مدت زمانی که این بازی به طور رایگان قابل دریافت و بازی است تا دوشنبه ادامه دارد، پس فرصت را از دست ندهید و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای به بازی بپردازید.

اسپارو بازدید : 55 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

صبح امروز EA Games و Crytek ویدئوی ۱۹ثانیه ای برای معرفی تریلر اصلی عنوان Crysis 3 را منتشر کردند که واقعا شگفت انگیز بود ولی باید تا ۲۴آپریل صبر کرد تاتریلر کامل منتشر شود.

داستان قسمت سوم کرایسیس در سال ۲۰۴۷ اتفاق میافتد،جایی که نیویورک تبدیل به شهری متروکه شده و طبیعت در آن نفوذ کرده.جنگلهای وسیع در این شهر،ساختمان های متروکه و بی روح در این قسمت دیده میشود.Prophet از قسمت دوم بازی به نیویورک بازمیگردد تا اطلاعاتی حیاتی از سازمان Cell Corporation برای جلوگیری از یک حمله ی جهانی بدست آورد.

طبق اعلام شرکت EA GAMES ، عنوان جدید این شرکت Crysis 3 که سازنده ی آن کرایتک است برای بهار سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده و بر روی هر سه پلتفرم PC,PS3 و Xbox360 عرضه میشود.طبق اعلام شرکت EA GAMES ، عنوان جدید این شرکت Crysis 3 که سازنده ی آن کرایتک است برای بهار سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده و بر روی هر سه پلتفرم PC,PS3 و Xbox360 عرضه میشود.

 

مشاهده ویدئو

 

اسپارو بازدید : 89 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شرکت Konami امروز به طور رسمی از بازی PES 2013 رونمایی کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که این بازی در هفته اول ماه سپتامبر ۲۰۱۲ منتشر خواهد شد. Konami همچنین اعلام کرد که فردا اولین تریلر رسمی از این بازی را منتشر خواهد کرد. سیستم مورد نیاز این بازی برای PC نیز مشخص شده است که در زیر مشاهده می کنید:

  • System: XP , Vista and Windows 7
  • CPU : Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or equivalent AMD processor
  • RAM : 1 GB or more
  • Graphic Card : Nvidia Geforce 6300 or ATI Radeon x1200 or Intel HD graphics 3000
  • SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0
  • DIRECT X : Direct X 9.0 or more
  • RESOLUTION : 800×۶۰۰ or more

اسپارو بازدید : 62 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

خبر رسید یکی از استودیو های اکتیویژن سابقا برروی یک بازی استراتژیک تاکتیکی براساس فرانچایز ندای وظیفه کار میکرده که به دلایل نامعلوم این پروژه کنسل شد.

ویدئویی کوتاه از گیم پلی بازی از طریق یکی از طراحان این بازی به نام Steve Nelson به بیرون درز کرد که در نوع خود جالب به نظر میرسیده است.

مشاهده ویدئو

DjDaniel | دانیال نوروزی

اسپارو بازدید : 91 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

میازاکی در مصاحبه ی اخیر خود با فامیتسو تایید کرده است که نسخه PC بازی ( Dark Souls (Prepare to Die Edition با نسحه های کنسولی کاملا یکسان خواهد بود.
میازاکی اذعان کرده است که نسخه PC بازی Dark Souls یک پورت مستقیم از کنسول ها خواهد بود این به معنی است که هیچ گونه تغییری در رزولوشن و موارد دیگر وجود نخواهد داشت البته تنها تفاوت در این است که نسخه PC بر روی ۳۰ فریم در ثانیه اجرا می شود.
میازاکی تایید کرده است : بله ، اساسا یک پورت باید کاملاً به نسخه ی اصلی وفادار باشد هیچ گونه تغییری به وضوح در این نسخه وجود ندارد اما فقط نرخ فریم ۶۰ نخواهد بود.

اسپارو بازدید : 55 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شرکت کدمسترز سازنده عنوان ریسینگ DiRT Showdown امروز اعلام کرد این بازی در تاریخ ۲۵ می سال جاری برای هر سه پلتفرم معمول عرضه میشود.

همچنین این شرکت اظهار داشت نسخه ی دمو این بازی در تاریخ یک می بر روی شبکه های PSN,XBOX LIVE و Steam قرار میگیرد که شامل هر دوبخش تک نفره و مولتی پلیر است.کدمسترز امروز از شبکه ی جدیدی به نام RaceNet پرده برداری کرد که برای ساپورت و ساماندهی بازیکنان بازیهای ریسینگ این شرکت مورد استفاده قرار میگیرد.

یک پک احتصاصی از بازی به نام  Hoonigan Edition نیز عرضه خواهد شد که شامل اضافات ویژه ای هم در بخش مولتی پلیر و هم تک نفره بازی است.

 

مشاهده ویدئو

DjDaniel | دانیال نوروزی

اسپارو بازدید : 69 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با سلام
می دانیم که کنسول ها با سرعت در حال پیشرفت اند خواستم بدانم از نظر شما اینده بازی ها چیست؟
می دانم اولین چیزی که شما فکر میکنید “واقعیت مجازی” یا همان رفتن درون بازی است. درست است کارشناسان این موضوع را قبول کردند و ما می خواهیم بازی های اینده را مورد بحث قرار بدهیم نظر خودم این است که بازی های آن دوره:

با ارده و میل ما پیش می روند و مرز واقعیت و مجازی برداشته میشه و اگر این دو را روی هم بگذازیم مثلا من میتوانم به هر کشوری در بازی بروم و دیگر بازی ها ورزشی از بین می رود زیرا دیگر بازی با واقعیت فرق نمی کند و ما می توانیم با کاراکتر ها حرف بزنیم و داستان با سلیقه ما پیش برود و تمام بازی ها دارای عاصر نقش افرینی میشود.

نظر شما چیست؟

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام یک از این کنسول ها بیشتر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 3,336
  • بازدید کلی : 22,843