loading...
Pardeks
اسپارو بازدید : 97 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

مدیریت سایت:

شما می توانید با عضو شدن در انجمن این سایت مطالب مورد نظر خود را آسانتر پیدا کنید و در مشکلاتی هم چون ، بازی ، دانلود ، نصب ، آموزش ، و غیره به شما کمک شود.

اسپارو بازدید : 112 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کپکام به تازگی تصاویر جدیدی از بازی Lost Planet 3 را به نمایش گذاشته و همین طور در کنار این تصاویر وبسایت رسمی بازی را هم راه اندازی کرده است. هر چند برخی از تصاویر ممکن است در مراسم Captivate به نمایش در آمده باشند ولی قطعاً خیلی هایشان هم جدید هستند. این بازی که توسط استودیوی Spark Unlimited ساخته می شود اوایل سال آینده بر روی پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و PC منتشر خواهد شد. این هم تصاویر:

1
10
11
12
2
3
5
6
7
8
9
اسپارو بازدید : 103 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سازنده ی بازی کرایسیس شرکت Crytek امیدوار است نسل بعدی کنسول ها، قدم هایی برای از رده خارج کردن بازی های استفاده شده (دست دوم) بردارد. مدیر توسعه ی خلاق این شرکت در مصاحبه ای با CVG اظهار داشت که مشتاق است مایکروسافت و سونی را در اتحادی برای پیاده سازی سیستم ضد بازی های استفاده شده برای نسل آینده ی کنسول هایشان ببیند.

“از نگاه تجاری، این کار خیلی عالی به نظر می رسد. این که هنوز بازی های دست دوم مجاز هستند امری عجیب و خارق العاده است، چرا که این اتفاق در هیچ صنعت نرم افزاری [جز بازی] رخ نمی دهد، اگر این مشکل هم به طریقی حل شود، بسیار عالی است.”

در گفتگویی که عموما بر موضوع نسل آینده ی کنسو ل ها صورت گرفت، Hoejengaard گفت امیدوار است کنسول های آینده راه های آسانی را به سازنده ها پیشنهاد دهند.

“بدترین چیز این است که آن ها کنسولی بسازند که برای سازنده خیلی پیچیده باشد، صرف نظر از این که در تئوری چقدر عالی باشد و قدرت زیادی داشته باشد. سخت افزاری که به شما اجازه می دهد تا خیلی سریع نمونه را ساخته و آن را اجرا کنید و انتخاب های بیشتری در اختیار شما قرار دهد بهتر از هر چیزی است.”

شایعات حاکی از اقدامات سونی و مایکروسافت برای راه اندازی سیستم های ضد بازی های استفاده شده در نسل آینده هستند؛ مشخصات هنوز مشخص نیست و انتظار نمی رود امسال از کنسول های این دو شرکت خبر تازه ای شنیده شود.

این در حالی است که تحلیلگر بازی های رایانه ای Michael Pachter اعتقاد دارد که هیچ یک از شرکت های سونی، مایکروسافت و یا نینتندو، بر جلوگیری از استفاده از بازی های دست دوم مبادرت نمی ورزند.

بازار بازی های استفاده شده همواره مشکل مهمی برای سازندگان بازی به شمار می رود. تعدادی از سازندگان در اعتراض به این مشکل لب به سخن گشوده اند. Richard Browne مدیر اجرایی سابق شرکت THQ، همچنین David Braben خالق سیستم Elite، بنیان گذار Silicon Knights یعنی Denis Dyack و کارگردان هنری Volition آقای Jameson Durall از جمله کسانی هستند که بر علیه بازی های دست دوم صحبت کرده اند.

-

اما آن چنان که انتظار می رود همه ی نظرات مخالف بازی های استفاده شده نیست. Matthew Karch ریاست Saber Interactive در ماه فوریه گفته بود که “جلوگیری از بازی های استفاده شده، بی عدالتی است.” همچنین مدتی بعد، آقای Adam Badowski کارگردان اجرایی استودیوی سازنده ی Witcher یعنی CD Projekt Red با گرفتن موضع گیمردوستانه گفته بود که سیستمی که از استفاده ی دوباره ی بازی ها جلوگیری کند، “چیز بدی است.”

اسپارو بازدید : 74 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

چندی پیش تریلر جدیدی از عنوان شگفت انگیز MaxPayne 3 به نام Hit Points منتشر شد که نقاط قوت بازی مکس پین را شرح میداد.

در این تریلر همانطور که از اسمش پیداست،دلیل آنکه نمیشود برای عرضه این بازی صبرکرد را تشریح داده و نقاط قوت بازی به معرض نمایش قرار میگیرد.

پیشنهاد میکنم این تریلر را از دست ندهید.

 

مشاهده ویدئو

اسپارو بازدید : 54 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بر اساس گفته های مدیر توسعه ی خلاق بازی کرایسیس ۳،‌این عنوان برای کنسول جدید نینتندو عرضه نخواهد شد. Rasmus Hoejengaard در مصاحبه ای که با Destructoid انجام داده است، گفته که عرضه ی بازی اکشن آن ها برای Wii U  از شانس قوی برخوردار نیست.

-

کرایسیس ۳ هفته ی گذشته معرفی شد. قبل از آن شایعات مبنی بر رونمایی این بازی وجود داشت و کمی بعد تر، اطلاعاتی از بازی از طریق شبکه ی Origin الکترونیک آرتز به بیرون درز کرد. اولین تریلر از این بازی نیز منتشر شده است.

کرایتک اولین شرکت بزرگی نیست که سخت افزار نینتندو را نادیده می گیرد و ترجیح می دهد تا بازی خود را برای این کنسول عرضه نکند. اوایل این ماه بود که Capcom  تایید کرد رزیدنت اویل ۶ را برای Wii U در این زمان مهیا نخواهد کرد.

مشخصات سخت افزاری دقیق کنسول نینتندو و اطلاعات بیشتر در مورد آن، E3 امسال مشخص خواهد شد. عرضه ی این کنسول برای تعطیلات امسال پیش بینی می شود.

اسپارو بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروز فروشگاه اینترنتی انگلیسی Shopto بازی Crysis 3 را برای پیش فروش قرار داد اما نکته جالب توجه این است که این فروشگاه تاریخ انتشار این بازی را۱۵ فوریه ۲۰۱۳ اعلام کرد. اما پس از ساعاتی تاریخ انتشار دقیق این بازی بدون هیچ توضیحی از روی سایت این فروشگاه حذف شد. پیش از این EA ناشر Crysis 3 تاریخ انتشار این بازی را بهار ۲۰۱۳ اعلام کرده بود.

بازی Crysis3 برای هر سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.

اسپارو بازدید : 79 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اوایل امروز بود که پیروی خبری در مجله‌ی فامیتسوی ژاپن اعلام شد شینجی میکامی -پدر سبک ترس در رزیدنت ایول- در حال کار بر روی پروژه‌ای جدید می‌باشد. این بازی در همان سبکی که میکامی تبهر دارد یعنی ترس و وحشت می‌باشد که بتسدا تهیه کنندگی آن را در اختیار دارد. این بازی Zwei نام دارد و اولین عنوان از استدیو ZeniMax که در سال ۲۰۱۰ ساخته شد است، می‌باشد.

.

.

نکته‌ی جالب توجه دیگری که منتشر شده چنین است که Zwei آخرین پروژه‌ای خواهد بود که شینجی میکامی کارگردانی آن را بر عهده دارد و این امر توجه طیف عظیمی از طرفداران ژانر ترس و البته میکامی را متوجه این بازی می‌کند. Zwei در سال آینده بر روی پلتفرم‌های نامعلومی منتشر می‌شود و شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر هنری زیبای زیر آن را در ابعاد و اندازه‌ی بزرگ تر و واقعی مشاهده نمایید.

.

اسپارو بازدید : 49 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در حالی که تنها یک روز به انتشار نسخه‌ی دوم سری Prototype باقی مانده است‌، بعضی از سایت ها نمرات پلتفورم Xbox 360 بازی را منتشر کرده اند. با توجه به نمرات می‌توان گفت که Prototype 2 نسبتا موفق عمل کرده و نمراتی همانند نسخه قبل کسب کرده است.


Prototype 2 در ۲۴ آپریل (۵ اردیبهشت) برای PS3 و ۳۶۰ منتشر می‌شود اما نسخه‌ی PC بازی با تاخیر در ماه جولای (تیر-مرداد) منتشر خواهد شد. لیست نمرات را در پایین می‌توانید مشاهده کنید:

  • Game Chronicles : 97
  • Armchair Empire : 90
  • Videogameszone.de : 87
  • CD-Action : 85
  • Destructoid : 80
  • GamesRadar : 80
  • 4Players.de : 72
  • IGN: 70
اسپارو بازدید : 62 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

راک استار به صورت رسمی در توییتر خود اعلام کرد که بازی پرهوادار مکس پین ۳ در پلتفرم X360 بر روی ۲ دیسک عرضه خواهد شد. این درحالی است که دیسک شماره‌ی ۱ حاوی نیمی از بخش تک نفره‌ی بازیبه همراه قسمت چند نفره و دیسک شماره‌ی ۲ نیمه‌ی پایانی آن و باز هم بخش چند نفره می‌باشد.

.

چندی پیش تریلر جدیدی از عنوان شگفت انگیز MaxPayne 3 به نام Hit Points منتشر شد که نقاط قوت بازی مکس پین را شرح میداد. در این تریلر همانطور که...

.

نسخه‌ی سوم از بازی مکس پین که مورد انتظار خیلی از علاقمندان به صنعت بازی‌های ویدیویی می‌باشد در تاریخ ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) برای امریکا و ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) برای اروپا بر روی سه پلتفرم PS3 و X360 و PC منتشر خواهد شد.

اسپارو بازدید : 68 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

همه ساله پس از عرضه بازی های بزرگ و پر سر و صدا صنعت بازی های رایانه ای طرفداران و مخالفان بسیاری را پیرامون بازی منتشر شده مشاهده می کند. یکی از این بازی های جنجال آفرین Alan Wake نام دارد که هنوز هم بحث ها در ارتباط با آن ادامه دارد.

.

.

... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 60 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بعد از ۴ روز انتظار بعد از تیزر تریلر کرایسس کمپانی Crytek و Electronic Arts اولین تریلر از گیم پلی بازی را منتشر کردند

در ادامه می توانید این تریلر بسیار زیبا و رویایی را که فراتر از انتظار طرفداران هم می باشد را مشاهده کنید
طبق اعلام شرکت EA GAMES ، عنوان جدید این شرکت Crysis 3 که سازنده ی آن کرایتک است برای بهار سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده و بر روی هر سه پلتفرم PC,PS3 و Xbox360 عرضه میشود.

مشاهده ویدئو (به صورت HD و SD)

اسپارو بازدید : 64 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کونامی امروز ضمن اعلام حضور مجدد Pro Evolution Soccer 2013 در پاییز امسال، وعده داد که این بازی به ریشه ها باز می گردد. این بازی پاییز امسال برای ۳۶۰، و PS3 و Wii، و PC و PS2 و PSP و ۳ds عرضه خواهد شد و همانطور که دیدید به طرز شگفت آوری برنامه ای برای عرضه ی نسخه ی ویتا وجود ندارد.

مشاهده ویدئو

اسپارو بازدید : 59 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برای نخستین بار در جهان؛

 نخستین دایره المعارف بازی های رایانه ای را بنیاد ملی بازی های رایانه ای تدوین کرد و به زودی وارد بازار می شود.

... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 59 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

قطعا همه شما که کنسول های نسل ۷ را خریداری کرده اید هدفی جز بازی کردن با آنها نداشته اید ، اما با بسته های بروز رسانی و امکاناتی که برای کنسول Xbox 360  و PS3 عرضه شده است ، شما می توانید از کنسول خود در موارد دیگر نیز استفاده کنید . در واقع امکانات این کنسول ها از یک ابزار مخصوص گیم فراتر رفته است و تقریبا به یک بسته کامل برای سرگرمی تبدیل شده است.شما می توانید به جای بازی کردن شبانه روزی Modern Warfare 3 از این امکانات جانبی نیز حداکثر استفاده را ببرید.

.... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 50 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در جدول پرفروش‌ ترین‌های این هفته‌ی بریتانیا بازی The Witcher II: Enhanced Edition که انحصارا برای X360 عرضه شده است با اقتدار و با پشت سر گذاشتن FIFA Street جایگاه اول را در صدر جدول بیشترین فروش هفته از آن خود کرد. جدول ۱۰ بازی پرفروش این هفته‌ی بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

.

.

  • ۱ – The Witcher II: Assassins of Kings: Enhanced Edition
  • 2 – FIFA Street
  • 3 – FIFA 12
  • 4 – Kinect Star Wars
  • 5 – Mass Effect 3
  • 6 – Tiger Woods PGA Tour 13
  • 7 – Battlefield 3
  • 8 – The Elder Scrolls V: Skyrim
  • 9 – Mario & Sonic at the London Olympics
  • 10 – Modern Warfare 3
اسپارو بازدید : 62 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به گزارش کیهان:

مسابقه ایده های قرآنی در دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود.
قرآن ثمره رسالت تمام انبیاء معجزه آخرین پیامبر خدا و کتاب آسمانی برای تمام اعصار و قرون است. گنجینه های ناشناخته و ارزشمندی دارد که می توان در تمام شئون زندگی از آنها بهره برد. داستان های قرآنی، پندها و حکمت های الهی، دستورات دینی، احکام و… همه و همه ظرفیت های فراوانی برای تولید بازی های رایانه ای هستند. البته در این میان خلاقیت طراحان این بازی بسیار حائز اهمیت است.
صاحبان آثار ارائه شده در این بخش به منظور داوری در مسابقه ایده ای قرآنی باید سابقه فعالیت در رشته های مربوط به بازی سازی مانند: طراحی بازی، طراحی هنری، نویسندگی، برنامه نویسی و پشتوانه های محتوایی همچون نص صریح آیات قرآن، تفاسیر، روایات، داستان های دینی، فیلمنامه های مذهبی، رسالات را داشته باشند.
گفتنی است، دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیر امسال در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

اسپارو بازدید : 55 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

صبح امروز EA Games و Crytek ویدئوی ۱۹ثانیه ای برای معرفی تریلر اصلی عنوان Crysis 3 را منتشر کردند که واقعا شگفت انگیز بود ولی باید تا ۲۴آپریل صبر کرد تاتریلر کامل منتشر شود.

داستان قسمت سوم کرایسیس در سال ۲۰۴۷ اتفاق میافتد،جایی که نیویورک تبدیل به شهری متروکه شده و طبیعت در آن نفوذ کرده.جنگلهای وسیع در این شهر،ساختمان های متروکه و بی روح در این قسمت دیده میشود.Prophet از قسمت دوم بازی به نیویورک بازمیگردد تا اطلاعاتی حیاتی از سازمان Cell Corporation برای جلوگیری از یک حمله ی جهانی بدست آورد.

طبق اعلام شرکت EA GAMES ، عنوان جدید این شرکت Crysis 3 که سازنده ی آن کرایتک است برای بهار سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده و بر روی هر سه پلتفرم PC,PS3 و Xbox360 عرضه میشود.طبق اعلام شرکت EA GAMES ، عنوان جدید این شرکت Crysis 3 که سازنده ی آن کرایتک است برای بهار سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده و بر روی هر سه پلتفرم PC,PS3 و Xbox360 عرضه میشود.

 

مشاهده ویدئو

 

اسپارو بازدید : 69 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با سلام
می دانیم که کنسول ها با سرعت در حال پیشرفت اند خواستم بدانم از نظر شما اینده بازی ها چیست؟
می دانم اولین چیزی که شما فکر میکنید “واقعیت مجازی” یا همان رفتن درون بازی است. درست است کارشناسان این موضوع را قبول کردند و ما می خواهیم بازی های اینده را مورد بحث قرار بدهیم نظر خودم این است که بازی های آن دوره:

با ارده و میل ما پیش می روند و مرز واقعیت و مجازی برداشته میشه و اگر این دو را روی هم بگذازیم مثلا من میتوانم به هر کشوری در بازی بروم و دیگر بازی ها ورزشی از بین می رود زیرا دیگر بازی با واقعیت فرق نمی کند و ما می توانیم با کاراکتر ها حرف بزنیم و داستان با سلیقه ما پیش برود و تمام بازی ها دارای عاصر نقش افرینی میشود.

نظر شما چیست؟

اسپارو بازدید : 49 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

شرکت مایکروسافت امروز اعلام کرد که اولین کنفرانس نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۲ را برگزار خواهد کرد. تاریخ و زمان این کنفرانس روز ۴ ژوئن و در ساعت ۱۰ صبح به وقت آمریکا و ۶ صبح به وقت انگلستان (۹:۳۰ به وقت تهران) خواهد بود. همچنین مایکروسافت یک کنفرانس مطبوعاتی نیز در پایان کنفرانس اصلی خود برگزار خواهد کرد. در کنفرانس E3 پارسال، مایکروسافت خبر از عرضه ی سه گانه ی سری Halo داد و همچنین بر از کینکت اطلاعات بیشتری داد. در اواسط نمایشگاه اعلام شد که بازی های بزرگی همچون Ghost Recon: Future Soldier، Mass Effect 3 و همچنین Fable: The Journey از کینکت پشتیبانی خواهند کرد. در آخر دمویی از عنوان Modern Warfare 3 بر روی XBox 360 نمایش داده شد و کنفرانس به اتمام رسید.با توجه به شایعات اخیر مبنی بر کنسول نسل بعد مایکروسافت به نظر می رسد که کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال نیز دارای سورپرایزهای جالبی باشد.

اسپارو بازدید : 63 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

در حالی که بسیاری از بچه های ده ساله با آسودگی خاطر از این مسئله که به راحتی بازی های کامپیوتری انجام می دهند خوش حال و راضی هستند، به نظر می رسد این موضوع برای Dylan Viale راضی کننده نبوده است.

پسر بچه ی قرمز پوش خالق این بازی است.

پسر بچه ی کلاس پنجمی، با مادربزرگ خود “شری” که اکنون برای ده ها سال است نابینا شده، رابطه ی بسیار نزدیکی دارد.  به علت این عارضه، “دیلان” نمی توانست علاقه ی خود به بازی های رایانه را با مادربزرگش قسمت کند. بنابراین، تصمیم گرفت تا یک بازی، فقط مخصوص او بسازد.

دیلان می گوید:

“من بازی های رایانه ای را دوست دارم، و به دنبال پیدا کردن راهی بودم که او هم بتواند این احساس را تجربه کند.”

اگرچه این پسربچه بازی اش را برای مادربزرگ خود ساخته بود، اما وقتی موضوع در مدرسه ی ابتدایی او مطرح شد، با استقبال از سوی معلمین مواجه شد و این موضوع خیلی زود به داغ ترین موضوع بحث نمایشگاه علمی مدرسه تبدیل گشت.

-

دیلان وقتی می خواست بازی اش را که Quacky’s Quest نام دارد بسازد، برنامه ی GameMaker (که کوهنورد هم با آن ساخته شده است) را دانلود کرد و بعد طرح هایی از بازی را که در ذهن داشت در دفتر خود نوشت و برای طرح شخصیت اصلی هم از طراحی دوران دبستان پدرش که در جمع آن ها Quacky نام گرفته بود، استفاده کرد.

-

مرحله به این صورت است که باید یک تخم طلایی را پیدا کنید. در مسیر حرکت صداهایی پخش می شوند که بازیباز را راهنمایی می کنند به کدام سمت حرکت کند و یا خبر از خطری که در مقابل او است،  می دهد. مسیر رسیدن به تخم طلایی هم با “الماس” نشانه گذاری شده است و طبق قاعده گرفتن هر الماس یک صدای مخصوص دارد و تداوم این صدا و یا قطع شدن آن بازیباز را راهنمایی می کند که مسیر را اشتباه نرود.

پدر دیلان می گوید که “صدا” بهترین ابزار برای مادربزرگ بوده و او [دیلان] این را به خوبی متوجه شد. مادر دیلان هم خبر از زمان ۳۰ ساعته ی ساخت بازی می دهد.

شری، بعد از بازی کردن این بازی متوجه یک مشکل در آن می شود که آن هم یک مسیر کور در طرح بازی بوده که باعث می شده بازیباز در مسیر گم شود و برای مدت زیادی هم گیج باشد، چرا که در این مدت هیچ صدایی به گوش نمی رسیده. البته این مشکل را دیلان بعد از شنیدن رفع کرد.

-

حالا دیلان هم جایزه ی نمایشگاه علمی مدرسه را برده و هم از دید مادربزرگ و دوستانش برنده ای است که شعار “خواستن توانستن است” را به حقییقت بدل کرده.

اسپارو بازدید : 67 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

مجله Playbox به تازگی جزییات جدیدی از کرایسیس ۳ را منتشر کرده است . این مجله در آخرین شماره خود ذکر کرده است که قسمت سوم پایانی برای این شوتر علمی- تخیلی نخواهد بود.
همچنین در جزییات بیشتر عنوان شده که کرایسیس ۳ دارای ماموریت های فرعی و قدرت های جدید برای لباس Nano Suit می باشد. از دیگر موارد ذکر شده می توان به بازگشت Physco ( قهرمان نسخه Crysis Warhead ) به قسمت سوم اشاره کرد اما هنوز این که آیا او به عنوان شخصیت قابل بازی خواهد بود تایید نشده است.
وظیفه نوشتن داستان قسمت سوم را ... برای اعضاء

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام یک از این کنسول ها بیشتر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 500
  • بازدید سال : 3,303
  • بازدید کلی : 22,810