loading...
Pardeks
اسپارو بازدید : 97 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

مدیریت سایت:

شما می توانید با عضو شدن در انجمن این سایت مطالب مورد نظر خود را آسانتر پیدا کنید و در مشکلاتی هم چون ، بازی ، دانلود ، نصب ، آموزش ، و غیره به شما کمک شود.

اسپارو بازدید : 112 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کپکام به تازگی تصاویر جدیدی از بازی Lost Planet 3 را به نمایش گذاشته و همین طور در کنار این تصاویر وبسایت رسمی بازی را هم راه اندازی کرده است. هر چند برخی از تصاویر ممکن است در مراسم Captivate به نمایش در آمده باشند ولی قطعاً خیلی هایشان هم جدید هستند. این بازی که توسط استودیوی Spark Unlimited ساخته می شود اوایل سال آینده بر روی پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و PC منتشر خواهد شد. این هم تصاویر:

1
10
11
12
2
3
5
6
7
8
9
اسپارو بازدید : 94 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

استودیوی ورشکست شده ی اکراینی GSC در صفحه ی فیس‌بوک رسمی خود لغو کامل ساخت بازی S.T.A.L.K.E.R 2 را اعلام کرد.
این استودیو در ماه دسامبر ۲۰۱۱ خبر از بسته شدن خود داد و شایعه شد که بازی S.T.A.L.K.E.R 2 نیز لغو شده است؛ اما این استودیو اعلام کرد که با وجود ورشکستگی به ساخت این بازی ادامه می‌دهد.

ظاهراً مشکلات مالی باعث این اتفاق شده است. اعضای تیم سازنده تمام این مدت را بدون دریافت هیچ پولی بر روی بازی کار می کرده اند و در نهایت هم سرمایه گذاران با اعضای تیم سازنده ی بازی به توافق مالی نرسیدند.
با اعلام این خبر، استودیوی GSC دیگر بسته شده و در آینده نیز دیگر نامی از سری بازی S.T.A.L.K.E.R نخواهیم شنید.

البته بعد از شنیدن این خبر غم انگیز باید اضافه کرد که اعضای تیم GSC Game World استودیوی جدید Vostok Games را تاسیس کردند و در حال حاظر هم مشغول کار بر روی یک بازی چند نفره ی آنلاین کلان Free-To-Play به نام Survarium هستند.

اسپارو بازدید : 93 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سونی ساعاتی پیش تریلری جدید از عنوان انحصاری خود ، Sorcery را منتشر کرد که قسمتهایی از داستان بازی و گیم پلی آن را بازگو میکند.

این عنوان PS3 که فقط با کنترلر های حرکتی MOVE قابل بازی است داستان یک پسر جوان را بازگو میکند که برای نجات مردم شهرش دست به یک ماجراجویی خطرناک میزند.گیم پلی بازی با توجه به اینکه با حسگر MOVE قابل انجام است در نوع خود جالب طراحی شده است و شما با هر دو دسته کارهای خارق العاده و جادوهای شگفت انگیزی را در کنار مبارزه با شمشیر و سپر انجام خواهید داد.

این عنوان ۲۲ May سال جاری منتشر خواهد شد.

 

مشاهده ویدئو


sorcery box art تریلر داستانی عنوان Sorcery انحصاری PS3 منتشر شد + باکس آرت رسمی

اسپارو بازدید : 74 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

چندی پیش تریلر جدیدی از عنوان شگفت انگیز MaxPayne 3 به نام Hit Points منتشر شد که نقاط قوت بازی مکس پین را شرح میداد.

در این تریلر همانطور که از اسمش پیداست،دلیل آنکه نمیشود برای عرضه این بازی صبرکرد را تشریح داده و نقاط قوت بازی به معرض نمایش قرار میگیرد.

پیشنهاد میکنم این تریلر را از دست ندهید.

 

مشاهده ویدئو

اسپارو بازدید : 59 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروز فروشگاه اینترنتی انگلیسی Shopto بازی Crysis 3 را برای پیش فروش قرار داد اما نکته جالب توجه این است که این فروشگاه تاریخ انتشار این بازی را۱۵ فوریه ۲۰۱۳ اعلام کرد. اما پس از ساعاتی تاریخ انتشار دقیق این بازی بدون هیچ توضیحی از روی سایت این فروشگاه حذف شد. پیش از این EA ناشر Crysis 3 تاریخ انتشار این بازی را بهار ۲۰۱۳ اعلام کرده بود.

بازی Crysis3 برای هر سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.

اسپارو بازدید : 79 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اوایل امروز بود که پیروی خبری در مجله‌ی فامیتسوی ژاپن اعلام شد شینجی میکامی -پدر سبک ترس در رزیدنت ایول- در حال کار بر روی پروژه‌ای جدید می‌باشد. این بازی در همان سبکی که میکامی تبهر دارد یعنی ترس و وحشت می‌باشد که بتسدا تهیه کنندگی آن را در اختیار دارد. این بازی Zwei نام دارد و اولین عنوان از استدیو ZeniMax که در سال ۲۰۱۰ ساخته شد است، می‌باشد.

.

.

نکته‌ی جالب توجه دیگری که منتشر شده چنین است که Zwei آخرین پروژه‌ای خواهد بود که شینجی میکامی کارگردانی آن را بر عهده دارد و این امر توجه طیف عظیمی از طرفداران ژانر ترس و البته میکامی را متوجه این بازی می‌کند. Zwei در سال آینده بر روی پلتفرم‌های نامعلومی منتشر می‌شود و شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر هنری زیبای زیر آن را در ابعاد و اندازه‌ی بزرگ تر و واقعی مشاهده نمایید.

.

اسپارو بازدید : 70 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وب سایت معتبر IGN به صورت اختصاصی تریلری هیجان انگیز از بخش داستانی بازی StarHawk ،عنوان انحصاری PlayStation 3 منتشر کرد.

تا به حال مانور های زیادی بر روی بخش مولتی پلیر این بازی انحصاری شده و امیدهای زیادی به موفقیت آن هست تا جایی که در E3 2011 جایزه برترین مولتی پلیر را دریافت کرد ولی سازندگان اعلام کردند بخش داستانی بازی هم بسیار غنی است و سیر صعودی بازی به هیچ وجه خسته کننده نخواهد بود.

این بازی توسط استودیو The Lightbox و با همکاری استودیو Santa Monica ساخته شده است و در تاریخ ۸May در آمریکا و ۱۱May در اروپا بصورت انحصاری بر روی پلتفرم PS3 عرضه میشود.

 

مشاهده ویدئو

DjDaniel | دانیال نوروزی

اسپارو بازدید : 49 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در حالی که تنها یک روز به انتشار نسخه‌ی دوم سری Prototype باقی مانده است‌، بعضی از سایت ها نمرات پلتفورم Xbox 360 بازی را منتشر کرده اند. با توجه به نمرات می‌توان گفت که Prototype 2 نسبتا موفق عمل کرده و نمراتی همانند نسخه قبل کسب کرده است.


Prototype 2 در ۲۴ آپریل (۵ اردیبهشت) برای PS3 و ۳۶۰ منتشر می‌شود اما نسخه‌ی PC بازی با تاخیر در ماه جولای (تیر-مرداد) منتشر خواهد شد. لیست نمرات را در پایین می‌توانید مشاهده کنید:

  • Game Chronicles : 97
  • Armchair Empire : 90
  • Videogameszone.de : 87
  • CD-Action : 85
  • Destructoid : 80
  • GamesRadar : 80
  • 4Players.de : 72
  • IGN: 70
اسپارو بازدید : 62 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

راک استار به صورت رسمی در توییتر خود اعلام کرد که بازی پرهوادار مکس پین ۳ در پلتفرم X360 بر روی ۲ دیسک عرضه خواهد شد. این درحالی است که دیسک شماره‌ی ۱ حاوی نیمی از بخش تک نفره‌ی بازیبه همراه قسمت چند نفره و دیسک شماره‌ی ۲ نیمه‌ی پایانی آن و باز هم بخش چند نفره می‌باشد.

.

چندی پیش تریلر جدیدی از عنوان شگفت انگیز MaxPayne 3 به نام Hit Points منتشر شد که نقاط قوت بازی مکس پین را شرح میداد. در این تریلر همانطور که...

.

نسخه‌ی سوم از بازی مکس پین که مورد انتظار خیلی از علاقمندان به صنعت بازی‌های ویدیویی می‌باشد در تاریخ ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) برای امریکا و ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) برای اروپا بر روی سه پلتفرم PS3 و X360 و PC منتشر خواهد شد.

اسپارو بازدید : 68 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

همه ساله پس از عرضه بازی های بزرگ و پر سر و صدا صنعت بازی های رایانه ای طرفداران و مخالفان بسیاری را پیرامون بازی منتشر شده مشاهده می کند. یکی از این بازی های جنجال آفرین Alan Wake نام دارد که هنوز هم بحث ها در ارتباط با آن ادامه دارد.

.

.

... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 48 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سایت Kotaku در طی شایعات اخیری که منتشر کرده، گفته است یوبی سافت در حال ادامه ی ساخت بازی  Rayman Origins می باشد.
در ادامه گفته است این نسخه بیشتر بر روی اژدهایان، خون اشام ها، قلعه ها و ارواح تمرکز دارد.
این بازی تحسین شده که ۲D بسیار هنری و گیم پلی روان و موسیقی های خارق العاده را در خود جای داده بود در ابتدا فروش چندانی نکرد اما بعداً با کاهش قیمت بازی جزء ده برتر جدول فروش بریتانیا قرار گرفت.

اسپارو بازدید : 60 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بعد از ۴ روز انتظار بعد از تیزر تریلر کرایسس کمپانی Crytek و Electronic Arts اولین تریلر از گیم پلی بازی را منتشر کردند

در ادامه می توانید این تریلر بسیار زیبا و رویایی را که فراتر از انتظار طرفداران هم می باشد را مشاهده کنید
طبق اعلام شرکت EA GAMES ، عنوان جدید این شرکت Crysis 3 که سازنده ی آن کرایتک است برای بهار سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده و بر روی هر سه پلتفرم PC,PS3 و Xbox360 عرضه میشود.

مشاهده ویدئو (به صورت HD و SD)

اسپارو بازدید : 64 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کونامی امروز ضمن اعلام حضور مجدد Pro Evolution Soccer 2013 در پاییز امسال، وعده داد که این بازی به ریشه ها باز می گردد. این بازی پاییز امسال برای ۳۶۰، و PS3 و Wii، و PC و PS2 و PSP و ۳ds عرضه خواهد شد و همانطور که دیدید به طرز شگفت آوری برنامه ای برای عرضه ی نسخه ی ویتا وجود ندارد.

مشاهده ویدئو

اسپارو بازدید : 59 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برای نخستین بار در جهان؛

 نخستین دایره المعارف بازی های رایانه ای را بنیاد ملی بازی های رایانه ای تدوین کرد و به زودی وارد بازار می شود.

... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 59 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

قطعا همه شما که کنسول های نسل ۷ را خریداری کرده اید هدفی جز بازی کردن با آنها نداشته اید ، اما با بسته های بروز رسانی و امکاناتی که برای کنسول Xbox 360  و PS3 عرضه شده است ، شما می توانید از کنسول خود در موارد دیگر نیز استفاده کنید . در واقع امکانات این کنسول ها از یک ابزار مخصوص گیم فراتر رفته است و تقریبا به یک بسته کامل برای سرگرمی تبدیل شده است.شما می توانید به جای بازی کردن شبانه روزی Modern Warfare 3 از این امکانات جانبی نیز حداکثر استفاده را ببرید.

.... در ادامه مطلب
اسپارو بازدید : 62 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به گزارش کیهان:

مسابقه ایده های قرآنی در دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود.
قرآن ثمره رسالت تمام انبیاء معجزه آخرین پیامبر خدا و کتاب آسمانی برای تمام اعصار و قرون است. گنجینه های ناشناخته و ارزشمندی دارد که می توان در تمام شئون زندگی از آنها بهره برد. داستان های قرآنی، پندها و حکمت های الهی، دستورات دینی، احکام و… همه و همه ظرفیت های فراوانی برای تولید بازی های رایانه ای هستند. البته در این میان خلاقیت طراحان این بازی بسیار حائز اهمیت است.
صاحبان آثار ارائه شده در این بخش به منظور داوری در مسابقه ایده ای قرآنی باید سابقه فعالیت در رشته های مربوط به بازی سازی مانند: طراحی بازی، طراحی هنری، نویسندگی، برنامه نویسی و پشتوانه های محتوایی همچون نص صریح آیات قرآن، تفاسیر، روایات، داستان های دینی، فیلمنامه های مذهبی، رسالات را داشته باشند.
گفتنی است، دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیر امسال در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

اسپارو بازدید : 52 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بدون شک The Last of Us بازی انحصاری ناتی داگ برای PS3 یکی از مورد انتظارترین هایی است که خیلی‌ها مجذوب آن شده‌اند. اما سازنده‌ی آن تاکنون هیچ تاریخ انتشاری مبتنی بر عرضه‌ی بازی در اختیار فروشندگان و خرده فروشان قرار نداده است. پیش‌نهادی که ناتی داگ به طرفداران می‌دهد صبر کردن حتی بیشتر از مدت زمان مورد انتظار خواهد بود. همچنین سازندگان بازی در شرکت ناتی‌داگ این‌گونه سخن گفتند که “هنوز هیچ چهارچوب زمانی مشخصی برای The Last of Us مشخص نکرده‌اند”.

.

... در ادامه مطلب 

اسپارو بازدید : 55 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

صبح امروز EA Games و Crytek ویدئوی ۱۹ثانیه ای برای معرفی تریلر اصلی عنوان Crysis 3 را منتشر کردند که واقعا شگفت انگیز بود ولی باید تا ۲۴آپریل صبر کرد تاتریلر کامل منتشر شود.

داستان قسمت سوم کرایسیس در سال ۲۰۴۷ اتفاق میافتد،جایی که نیویورک تبدیل به شهری متروکه شده و طبیعت در آن نفوذ کرده.جنگلهای وسیع در این شهر،ساختمان های متروکه و بی روح در این قسمت دیده میشود.Prophet از قسمت دوم بازی به نیویورک بازمیگردد تا اطلاعاتی حیاتی از سازمان Cell Corporation برای جلوگیری از یک حمله ی جهانی بدست آورد.

طبق اعلام شرکت EA GAMES ، عنوان جدید این شرکت Crysis 3 که سازنده ی آن کرایتک است برای بهار سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده و بر روی هر سه پلتفرم PC,PS3 و Xbox360 عرضه میشود.طبق اعلام شرکت EA GAMES ، عنوان جدید این شرکت Crysis 3 که سازنده ی آن کرایتک است برای بهار سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده و بر روی هر سه پلتفرم PC,PS3 و Xbox360 عرضه میشود.

 

مشاهده ویدئو

 

اسپارو بازدید : 69 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با سلام
می دانیم که کنسول ها با سرعت در حال پیشرفت اند خواستم بدانم از نظر شما اینده بازی ها چیست؟
می دانم اولین چیزی که شما فکر میکنید “واقعیت مجازی” یا همان رفتن درون بازی است. درست است کارشناسان این موضوع را قبول کردند و ما می خواهیم بازی های اینده را مورد بحث قرار بدهیم نظر خودم این است که بازی های آن دوره:

با ارده و میل ما پیش می روند و مرز واقعیت و مجازی برداشته میشه و اگر این دو را روی هم بگذازیم مثلا من میتوانم به هر کشوری در بازی بروم و دیگر بازی ها ورزشی از بین می رود زیرا دیگر بازی با واقعیت فرق نمی کند و ما می توانیم با کاراکتر ها حرف بزنیم و داستان با سلیقه ما پیش برود و تمام بازی ها دارای عاصر نقش افرینی میشود.

نظر شما چیست؟

اسپارو بازدید : 70 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

سایت فرانسوی “Juexvideo” خبر داد که سونی در تاریخ ۲ می یک عنوان جدید رونمایی خواهد کرد. با توجه به اینکه استودیو Quantic Dreams نیز فرانسوی است به احتمال بسیار زیاد با یک بازی جدید از سوی David Cage طرف هستیم. آقای David Cage اخیرا از تکنولوژی جدید خود به نام KARA رونمایی کرده است و بعید نیست که عنوانی که می خواهد معرفی کند بر مبنای این تکنولوژی باشد. البته این فقط یک حدس و گمان است. باید منتظر خبرهای بیشتر از سونی بود.

اسپارو بازدید : 63 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

در حالی که بسیاری از بچه های ده ساله با آسودگی خاطر از این مسئله که به راحتی بازی های کامپیوتری انجام می دهند خوش حال و راضی هستند، به نظر می رسد این موضوع برای Dylan Viale راضی کننده نبوده است.

پسر بچه ی قرمز پوش خالق این بازی است.

پسر بچه ی کلاس پنجمی، با مادربزرگ خود “شری” که اکنون برای ده ها سال است نابینا شده، رابطه ی بسیار نزدیکی دارد.  به علت این عارضه، “دیلان” نمی توانست علاقه ی خود به بازی های رایانه را با مادربزرگش قسمت کند. بنابراین، تصمیم گرفت تا یک بازی، فقط مخصوص او بسازد.

دیلان می گوید:

“من بازی های رایانه ای را دوست دارم، و به دنبال پیدا کردن راهی بودم که او هم بتواند این احساس را تجربه کند.”

اگرچه این پسربچه بازی اش را برای مادربزرگ خود ساخته بود، اما وقتی موضوع در مدرسه ی ابتدایی او مطرح شد، با استقبال از سوی معلمین مواجه شد و این موضوع خیلی زود به داغ ترین موضوع بحث نمایشگاه علمی مدرسه تبدیل گشت.

-

دیلان وقتی می خواست بازی اش را که Quacky’s Quest نام دارد بسازد، برنامه ی GameMaker (که کوهنورد هم با آن ساخته شده است) را دانلود کرد و بعد طرح هایی از بازی را که در ذهن داشت در دفتر خود نوشت و برای طرح شخصیت اصلی هم از طراحی دوران دبستان پدرش که در جمع آن ها Quacky نام گرفته بود، استفاده کرد.

-

مرحله به این صورت است که باید یک تخم طلایی را پیدا کنید. در مسیر حرکت صداهایی پخش می شوند که بازیباز را راهنمایی می کنند به کدام سمت حرکت کند و یا خبر از خطری که در مقابل او است،  می دهد. مسیر رسیدن به تخم طلایی هم با “الماس” نشانه گذاری شده است و طبق قاعده گرفتن هر الماس یک صدای مخصوص دارد و تداوم این صدا و یا قطع شدن آن بازیباز را راهنمایی می کند که مسیر را اشتباه نرود.

پدر دیلان می گوید که “صدا” بهترین ابزار برای مادربزرگ بوده و او [دیلان] این را به خوبی متوجه شد. مادر دیلان هم خبر از زمان ۳۰ ساعته ی ساخت بازی می دهد.

شری، بعد از بازی کردن این بازی متوجه یک مشکل در آن می شود که آن هم یک مسیر کور در طرح بازی بوده که باعث می شده بازیباز در مسیر گم شود و برای مدت زیادی هم گیج باشد، چرا که در این مدت هیچ صدایی به گوش نمی رسیده. البته این مشکل را دیلان بعد از شنیدن رفع کرد.

-

حالا دیلان هم جایزه ی نمایشگاه علمی مدرسه را برده و هم از دید مادربزرگ و دوستانش برنده ای است که شعار “خواستن توانستن است” را به حقییقت بدل کرده.

اسپارو بازدید : 67 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

مجله Playbox به تازگی جزییات جدیدی از کرایسیس ۳ را منتشر کرده است . این مجله در آخرین شماره خود ذکر کرده است که قسمت سوم پایانی برای این شوتر علمی- تخیلی نخواهد بود.
همچنین در جزییات بیشتر عنوان شده که کرایسیس ۳ دارای ماموریت های فرعی و قدرت های جدید برای لباس Nano Suit می باشد. از دیگر موارد ذکر شده می توان به بازگشت Physco ( قهرمان نسخه Crysis Warhead ) به قسمت سوم اشاره کرد اما هنوز این که آیا او به عنوان شخصیت قابل بازی خواهد بود تایید نشده است.
وظیفه نوشتن داستان قسمت سوم را ... برای اعضاء

اسپارو بازدید : 51 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

سونی قرار بود ۱۹ ماه می،‌ یعنی امروز خبر بزرگی را اعلام کند که به احتمال زیاد،‌ رونمایی از بازی بعدی خدای جنگ بود،‌ اما ظاهرا آمازون پیش دستی کرده است و تریلر و باکس آرتی از این بازی منتشر کرده.

-

-

قبل از این... برای اعضاء

اسپارو بازدید : 67 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (2)

امروز صبح شاهد رونمایی پیش از موعود قسمت بعدی از سری بازیهای خدای جنگ بودیم و تریلری منتشر شد که تمامی حدس و گمانها در مورد این بازی رو برطرف کرد.

خدای جنگ جدید ظاهرا پیش درآمدی برتمامی قسمتهای قبل است و گذشته ی تلخ کریتوس،دست مایه کارکنان استودیو سانتامونیکا شده است.زمانی قبل از جنگ او با خدایان،قبل از پیوستنش به خدایان…روزهایی که تاریکی وجودش را فرا گرفته بود…

عنوان God Of War: Ascension  برای سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده است و انحصارا برای PS3 منتشر میشود.

 

مشاهده ویدئو

ِDjDaniel | دانیال نوروزی

_______

اولین تریلر Crysis 3 امروز از گیمفا

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام یک از این کنسول ها بیشتر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 508
  • بازدید سال : 3,311
  • بازدید کلی : 22,818