loading...
Pardeks
اسپارو بازدید : 36 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

Call of Duty: Modern Warfare 3 در ابتدای عرضۀ خود و در روزها و هفته های اول، تمام رکوردهای فروش مربوط به بازی های رایانه ای را تغییر داده و توانست بسیاری از رکوردها را به نام خود ثبت کند، ولی انگار در فروش بلند مدت به پای بازی قبلی خود یعنی Call of Duty: Black Ops نرسیده است. طبق گزارش های Macquarie Equities بازی Modern Warfare 3 در آمریکا ۴٫۲ درصد کمتر از بازی Black Ops به فروش رفته است. طی ماه مارچ ۲۰۱۲ فروش بازی Modern Warfare 3 نصف فروش بازی Black Ops در مدت مشابه سال ۲۰۱۱ بوده که نشان دهندۀ استقبال کم از این بازی نسبت به BO است.

اسپارو بازدید : 63 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

پیش از این Axel فقط برای کسانی که بازی Twisted Metal را پیش خرید کرده بودند در دسترس بود اما مطابق با اعلام انجام شده کسانی که از امروز اقدام به خرید بازی کنند میتوانند به طور رایگان این شخصیت را دانلود کنند.
اما خبر دیگر در خصوص Twisted Metal به حضور احتمالی شخصیت Sweet Tooth به عنوان شخصیت قابل بازی در Starhawk اختصاص دارد و در این خصوص ویدئویی ۱ دقیقه ای هم منتشر شده است که بر این موضوع صحه می گذارد.

اسپارو بازدید : 89 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

سرور شماره ۳ بازی عصر پادشاهان از اول اردیبهشت بر پایه قسمت دوم داستان راه اندازی می شود. به گزارش روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان، با توجه به استقبال عالی بازیکنان ایرانی از بازی آنلاین عصر پادشاهان و تکمیل شدن ظرفیت سرور یک و دو، سرور سوم مراحل پیش ثبت نام خود را از ۲۰فرودین آغاز کرد و بازی طبق برنامه اعلام شده از اول اردیبهشت در این سرور آغاز خواهد شد.

با وجود اینکه تنها ۴ ماه از حضور عصر پادشاهان در ایران می گذرد، تا کنون بیش از ۳۵ هزار نفر در این بازی ثبت نام کرده و در حال تجربه هیجان یک بازی آنلاین کاملا ایرانی هستند.

در همین راستا و با توجه به اینکه سرور یک بازی در مرحله آخر خودش به سر می برد و به زودی برندگان سرور یک مشخص خواهد شد، مراسم اعطای جوایز سرور یک با حضور نمایندگان وزارت ارشاد و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران (تیرماه ۱۳۹۱ مصلی بزرگ امام خمینی) برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که در هر سرور عصر پادشاهان بین ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال جایزه به قهرمانان پرداخت می شود.

بازی عصر پادشاهان به خاطر ساختار gameplay و سناریو در نمایشگاه آلمان در بخش speaker corner جز ۱۰ بازی برگزیده مورد ستایش هیئت داوران قرار گرفت.

بازی عصر پادشاهان

اسپارو بازدید : 62 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

از زمانی که سونی نرم افزار Skype را برای Vita معرفی کرده، عمده سوال طرفداران در رابطه با آن مربوط به زمان عرضۀ آن بوده است. بالاخره سونی در بلاگ اروپای خود در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد تاریخ عرضۀ نرم افزار Skype برای ویتا پاسخ داده، شما پایان ماه را برای عرضۀ این نرم افزار در نظر بگیرید. پس طبق این پاسخ Skype App آخر ماه آپریل (یک سوم اول ماه اردیبهشت) برای ویتا عرضه خواهد شد.

اسپارو بازدید : 64 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

ظاهرا قرار است مرگ برای چند ماه دیگر دور نگه داشته شود، چرا که ناشر بازی Darksiders انتشار این بازی را تا ماه آگوست سال جاری به تعویق افکنده است. تا قبل از این،‌ قرار بود این بازی در تاریخ ۲۶ ژوئن منتشر شود.

دقایقی پیش پستی بر روی ... برای اعضاء

اسپارو بازدید : 60 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

شرکت Activision تایید کرد که شماره ی جدیدی از بازی James Bond پاییز امسال برای X360 و PS3 عرضه خواهد شد. این شماره که ۰۰۷ Legends نام دارد، مجموعه ای از سخت ترین و مخفی ترین ماموریت های تاریخ این سری است. این بازی توسط شرکت Eurocom که در کارنامه ی خود بازی های Golden Eye 007 :Reloaded ,James Bond: Nightfire و James Bond Jr  را دارد در حال ساخت است.

-

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

بخش تک نفره ی این بازی با توجه به... برای اعضاء

اسپارو بازدید : 51 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

سونی قرار بود ۱۹ ماه می،‌ یعنی امروز خبر بزرگی را اعلام کند که به احتمال زیاد،‌ رونمایی از بازی بعدی خدای جنگ بود،‌ اما ظاهرا آمازون پیش دستی کرده است و تریلر و باکس آرتی از این بازی منتشر کرده.

-

-

قبل از این... برای اعضاء

اسپارو بازدید : 67 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

به نظر می رسد بازی بعدی شرکت EA از سری بازی های Need For Speed قسمت دوم بازی بسیار محبوب Most Wanted باشد.سایت خرده فروش افریقایی BT Games این بازی را در لیست پیش فروش خود قرار داده و می توان Need for Speed: Most Wanted 2 پیش خرید کرد.

-

فعلا هیچ تاریخ عرضه ای و یا پلتفرم های مقصد برای این بازی از سوی BT Games مشخص نشده است. به نظر می رسد که شرکت Criterion خالق سری Burnout و سازنده عنوان موفق Need for Speed: Hot Pursuit این بار وظیفه ساخت Most Wanted 2 را برعهده بگیرد. تابستان سال گذشته بود که شرکت Criterion اقدام به استخدام نیرو برای ساخت یک بازی ریسینگ Open World کرد.

-

به نظر می رسد که این سایت خرده فروش قابل اطمینان باشد. چون قبلا هم اطلاعاتی از بازی Jak & Daxter HD Collection قبل از معرفی رسمی توسط سونی لیک کرده بود که درست از اب در امد. و اخیرا هم همین کار را برای «فضای مرده‌ی ۳» انجام داده و آن را برای پیش فروش قرار داده است.  باید منتظر خبر های بیشتر از EA باشیم. به احتمال زیاد Most Wanted 2 در E3 2012 رونمایی خواهد شد.

اسپارو بازدید : 148 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

بازی ایرانی Comfort در واقع عنوانی است برای آموزش به بچه های مبتلا به بیماری دیابت. در این بازی سعی شده با استفاده از عناصر هیجان و سرگرمی و با زبانی ساده، چگونگی کنترل قند خون با خوردن میوه ها و سبزیجات و همچنین پرهیز از خوردن خوراکی های مضر آموزش داده شود. بازی کننده در طول بازی مجبور به پیروی از یک روند سالم و تغذیه مناسب است.

با این حال طبق گفته ی فواد طرفی مدیر پروژه ی بازی گیم پلی بازی بگونه ای طراحی شده که همه ی سلیقه ها می توانند از آن لذت ببرند. این بازی در هفت مرحله طراحی شده و بازی کننده می تواند از بین چهار شخصیت زیر یکی را انتخاب کند.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما کدام یک از این کنسول ها بیشتر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 482
  • بازدید سال : 3,285
  • بازدید کلی : 22,792